lördag 2 maj 2009

Upp till kamp!!!!


Fredag och första maj.

Underbar start på dagen kanonväder och bakfylla.... varför denna bakfylla minns jag inte, men kul måste jag ha haft :)

Efter frukost gav jag och Jörgen oss ut på en rejäl stavgångs runda efter stranden för att kunna fira första maj med gott samvete.

Dagen fortsatte i lugnt tempo, stråland sol och mycket bad. en perfekt upladdning inför kvällens första maj tåg.

Så vid halv åtta på kvällen var vi en liten men tapper skara som gav oss ut för att stödja arbetarnas kamp, det sjungs internationalen höttes med nävar och skrattades i mängder.

Ett av de mest lyckade första maj tåg jag någonsin gått med i, det bevisades inte minst av alla bilar som tutade, tokiga förare som hängde halvägs ut genom rutan och gjorde tummen upp och alla glada människor vi mötte efter vägarna vi gick.

Helt klart en dag att minnas, nu återstår bara att se vad Lördagen har att erbjuda skall ge mig iväg och handla lite ny öl och hoppas på det bästa.


En stor kram till alla mina vänner, hoppas ni har en lika bra helg som jag /Johan

2 kommentarer:

  1. Kan bara prata för Dalslandsgänget o vi hade riktigt riktigt kul!!!!!

    GÖTT att höra att du hade en toppenhelg!

    Ååå nu e du på msn också!!

    SvaraRadera
  2. Det var fett med flow i Stockholm med demonstrationer och hejdlösa mängder alkohol. Jag tror jag har slagit någon form av rekord. Du skulle varit stolt över mig. =)

    SvaraRadera