lördag 23 maj 2009

Hemma igen...







Hemma i Kungälv igen då...

Har ju faktiskt varit hemma i två veckor nu om man skall vara petig, har bara vart för slö för att skriva något.

Var rätt segt och förvirrat första veckan hemma, saknade Spanien, värmen, träningen och alla nya vänner som jag träffat varge dag i en månad och nu helt plötsligt inte finns där längre.

Men nu såhär efter ett par veckor i kungälv så börjar det bli Gött igen :) framförallt tack vare mina underbara vänner här hemma, och jag har även pratat med/träffat några av mina nya vänner från Spanien så jag skall inte klaga.

Fast kanske lite ändå, mycket besviken på att en viss granne gett sig av till Stockholm i tre veckor precis som jag kom hem. Dålig stil tycker jag :)



JaJa, blir inte mer skrivet en såhär i dag, det är ju trots allt lördag kväll och dags för en liten Whiskey..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar