onsdag 11 november 2009

Mölndal.



Så i går begav jag mig till sjukhuset i Mölndal för att försöka få någon ordning på min värkande höft.
Gick la sådär. Fick träffa en ung och för visso snäll, men rätt så oinkompitent läkare som skrev ut lite piller samt en 2 veckors sjukskrivning.
Känns som att, tja jag vet inte hur det känns men jag tror inte att det är en särskilt långsiktig lösning att knapra smärtstillande tabletter.


Passade även på att ta svin influensa vaccsinet (kan ju fan inte stava) spruta nr.1, jag är visst i riskgruppen och skall således ta 2 sprutor.
Var inga som hellst problem med sprutan, jag är vid det här laget rätt så van vid nålar, men när jag kom hem tog det inte lång tid tills det att jag fick feber och huvudvärk.

Feber och huvudvärk ledde till att jag sov bort hela dagen och inte vaknade förens sent på kvällen dock utan feber den gick över lika fort som den kom, men inte fan har jag kunnat sova i natt!
Kommer bli en seg dag att ta sig igenom utan sömn, jag gillar nämligen inte att vända på dygnet.
Men men Ulrika kommer i vart fall i eftermiddag. Det ser jag fram i mot, gillar nämligen den tjejen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar