måndag 9 november 2009

Välldigt! Vad sällan jag bloggar!!
















Men jag skall nu göra ett nytt försök att blogga lite mer ofta.
Behöver ju inte va så himmla jobbigt, måste ju faktiskt inte skriva så himmla mycket varje gång och sen så är jag ju ändå mest sjukskriven så tid borde jag ju ha.
Så vad har hänt sen sist...

tja jag minns igentligen inte så noga, har haft en regning semester följd av en månads sjukskrivning följd av några veckors arbete och nu sjukskriven igen.
Så vi skiter alltså i det ;)
Men vad jag gjorde i helgen minns jag i vart fall, det gjordes inget mer spektakulärt än att jag var på Universeum med Ulrika, men jag minns det i alla fall :)
Tog kort på en suddig haj och några mycket bra (om jag får säga det själv) undervattens bilder på en diskus fisk sammt en sjöstjärna och något annat djur? :/
Sen åt vi Indisk mat, det var spännande vill jag lova! har aldrig gjort det innan, ätit Indisk matt alltså.
Imorgon skall jag till läkaren och få någon slags dom eller liknande, kanske kan bli skoj skall ju trots allt hela vägen till Mölndal så mycket kan hända på vägen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar