måndag 27 april 2009

43 kanske...




Efter turen till Gibraltar och lite vila var det dags att gå på kalas, en av mina medresenärer fyllde 43 tror jag det var...


Jaja åldern har ingen betydelse fest blev det i alla fall så in åta bara helvete =)
Jag kröp inte hem förens... ja jag e lite osäker på tiden men efter fyra tror jag att det var.

Jag kände att det var dags efter att jag och en anna kille sjungt rullan går för full hals ett antal gånger, tömt huset på sprit och när jag gick ut och ställde mig under tak för att röka eftersom det regnade så förbannat....

Regnade...Trodde jag ja, var ju bara gräsmattans bevattnings system som gått igång framåt småtimmarna, vilket jag blev varse av det hysteriskt åt mig skrattande födelsedags barnet.

Gissa om dom hadde kul åt mig vid frukosten dagen efter. Jaja jag tyckte att det var rätt kul själv å andra sidan.

Världens bästa lördag blev det i alla fall, Söndagen där i mot var inte fullt lika trevlig, men efter ett par öl på stranden så klarade jag mig igenom den dagen med.

Och nu är det måndag igen (halv tid i Marbella) och träningen har starta, rätt gott faktiskt.

På onsdag skall jag och lite annat löst folk på dresyr... Spanska ridskolan eller vad det nu var, kanske blir kul dom skall visst vara duktiga, och på fredag den första maj är vi lediga och då är vi några som skall dra igång vårt eget första maj tåg. Blir nog ballt.

Ps. bilderna gör inte riktigt rättvisa åt festen, men efter dom bilderna så glömde jag av kameran och la min energi på annat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar