torsdag 16 april 2009

Lyx i överflöd!
















I går kväll bar det av till porto banus, lyx hamnen i Marabella där kändisar och annat rikt folk håller till och så ja då :) Snacka om att jag kände mig som en luffare när jag kom dit.





Fanns inget i affärerna eller ens på gatan som kostade under i alla fall 2000:- Bara Dolcy gabana, Loui vuitton, versace mm. Ferrais och porschar efter gatorna och lyx kryssare i vattnet(dock en miss placerad Ford ka, eller är det där ka ägarna hänger Rickard??)
Men men, trots allt ett välldigt mysigt ställe och man kan ju alltid få drömma att man är lite rik =)

5 kommentarer:

  1. En fråga angående denna lyx kväll!!
    Bar du din nya badmössa vid besöket i hamnen??

    För övrigt så e jag en av de få utan spotify eller va de heter... Rock on //Mattias

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert med badmössan johan! Liknar din bandana som du brukade ha när du gick ut!

    MMMMmmm Jag o Rickard skall till dasland över helgen och jag håller på att packa!! Kapten morgan e med grillen e med köttet e med ciggareterna e med....mmmmmmm känns som vi saknar något Rickard?? Vad kan det vara??

    SvaraRadera
  3. hehe, nja badmössan har åkt av nu. Måsta ju sola flinten lite kom jag på :)
    Klart jag fixar Spotify till tig mattias om du vill ha, behöver din mail adress i så fall så skickar jag en invite till dig.

    och Per Dalslan och Kapten morgan utan mig, me not like :(
    Men ha det så gott ändå :)

    SvaraRadera
  4. Ölprovning idag, trallbygge + grill i morgon. Men jag hade gärna offrat allt för en dalslands-weekend, eller en dag i ditt lyxliv, synd att man aldrig e tillfrågad. Får man inga bilder på dina medresenärer?? Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Men sluta tjata och flyg hit dårå, du får bo gratis hos mig. Står en tom säng och bara väntar på dig.
    Skall själv prova lit öl i dag, 3:- burken på Lidel, blir även lite whiskey provning hitta en fin skotsk 3 årig för endast 50:-
    in i dimman.
    Trevlig Helg själv

    SvaraRadera