onsdag 15 april 2009

Badmössa......







Så i dag var det dax för första träningspasset i basängen.
Sömning men laddad för lite träning ger jag mig alltså av mot basängen, väl där ombytt och tränigs redo blir jag vänligt men bestämt tillsagd att ta på min badmössa... eh, jag äger tro det eller ej ingen badmössa. (det stod i och för sig i mina papper att jag skulle ha med mig en, men jag sket i det eftersom jag utgick ifrån att det var ett skämt)
Nu var det lyckligtvis så att det gick att köpa en bamössa där för endast 33:-
hmmm... väl spenderade pengar... :(
men men, bara att köpa och se glad ut :)
Lite små sur går jag till närmsta spegel för att dra på mig den förbanade mössan :/
Det är då det visar sig!!!
Jösses vad snygg jag är i badmössa, och näe jag skojar inte =)
Sen dess har jag vandrat runt i min badmössa med ett leende på läpparna och tackat spannsk lag för att badmössor är obligatoriska på offentliga bad i Spanien :D
Dömm själva. (men inga hån nu, sånt vill jag inte veta av :-))

5 kommentarer:

  1. Du passar faktiskt sjukt bra i den! Nu kan jag få dina hattar tycker jag. Yay!

    SvaraRadera
  2. hehe, du har ju nyckeln...

    SvaraRadera
  3. Om det var för hårets skull skulle du väl haft kroppsstrumpa. Men du e söt.

    SvaraRadera
  4. Mycket vackert johan! Liknar din bandana som du brukade ha när du gick ut!

    MMMMmmm Jag o Rickard skall till dasland över helgen och jag håller på att packa!! Kapten morgan e med grillen e med köttet e med ciggareterna e med....mmmmmmm känns som vi saknar något Rickard??

    SvaraRadera
  5. Per ljuger. Han tog varken med sig Kapten morgan eller cigg :)

    SvaraRadera